Uutiset

Anni Rein sisältöstrategiksi

Markkinoinnin KTM Anni Rein aloitti tammikuussa Boomingin sisältöstrategina. 

Monipuolisissa markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä ulkomailla ja Suomessa mm. MTV:llä työskennellyt Anni vahvistaa myös Boomingin vastuullisuusosaamista, sillä Annilla on kokemusta Maailmanpankista ilmastoteemojen parista ja hän on tutkinut yritysten yhteiskuntavastuun ilmenemistä markkinointiviestinnässä.

Nykyisessä roolissa parasta on ongelmanratkaisu ja monipuolisuus. “On kiehtovaa paneutua asiakkaan tilanteeseen ja analysoida, miten asetettuun tavoitteeseen päästään parhaiten. Tykkään siitä, että päivän aikana päässäni on monta eri hattua ja saan tehdä erityyppisiä projekteja”, Anni sanoo.

Jooga ja meren äärellä vietetty aika – joko kävellen tai uiden – karistavat työprojektit mielestä parhaiten. “Olen aloitteleva talviuimari, joten siinä on tälle talvelle riittävästi haastetta”, Anni hymyilee.

Ota yhteyttä.