Ylivoimaista kilpailuetua - brändisprint
Mikä tekee brändistäsi haluttavan?
Onko yritykselläsi ainutlaatuinen kilpailuetu? Onko brändisi ymmärrettävä ja relevantti? Mikä tekee yrityksestäsi helposti lähestyttävän ja haluttavan? Erottuuko brändisi kilpailijoistaan? Kun katsoo asioita liian läheltä, voi olla joskus hankalaa nähdä kauas. Me voimme auttaa.
Yhteinen muutosmatka menestyvän liiketoiminnan ytimeen
Ylivoimaista kilpailuetua -brändisprint on Boomingin toteuttama innostava liiketoiminnallinen muutosmatka. Matkan aikana kiteytyämme brändistäsi asiakkaillesi merkityksellisen ja liiketoimintaasi edistävän. Työn teemme yhdessä kanssasi. Sinä tuot mukanasi osaamisesi ja me puolestamme ketterät fasilitoinnin, osallistamisen, palvelumuotoilun ja tulevaisuuden ennakoinnin työkalut. Yhteistyön tuloksena saat selkeät ehdotukset brändisi kehittämiseksi ja konkreettisen suunnitelman niiden toteuttamiseksi.
Milloin brändisprintistä on hyötyä?
- Yrityksen myyntiviestit, markkinointi ja viestintä tarvitsee rakentamista tai kehittämistä
- Markkinassa tai toimintaympäristössä tapahtuu merkittäviä muutoksia
- Yrityksellä on uusi liiketoimintastrategia tai sitä ollaan uusimassa
- Kilpailijat ovat omalla toiminnallaan kuroneet kiinni kilpailuetunne
Mistä brändisprint koostuu?
- Kesto: noin 6-8 viikkoa
- Ketterästä ja tehokkaasta brändisprintistä strategiatyöpajoineen
- Asiakashaastatteluista online ja puhelimitse
- Johdon ja asiantuntijoiden haastatteluista
- Kilpailija-analyysista ja brändisi asemoinnista kilpailukentässä
- Tulevaisuuden ennakoinnin analyysista
- Brändistrategian suunnittelusta ja brändin ytimen kiteytyksestä
- Brändin visuaalisen ilmeen ja äänensävyn suunnittelusta
- Brändin jalkautussuunnitelmat valittuihin kohtaamispisteisiin
Näin brändisprint etenee
Yhteinen kick-off
Tavoitteet, työnjako, toimintamallit & aikataulut
Työpaja: markkina
Toimiala, asiakkaat, kilpailijakenttä, positio
Haastattelut
Johto- & avainhenkilöt – missio, visio, arvot, purpose
Työpaja: Narratiivi
Myyntiviestit, asiakaslupaus, kilpailuetu
Brändistrategia
Myyntiviestit, brändin tarina, brändin ydin
Ilme ja äänensävy
Miltä brändi näyttää, kuulostaa ja tuntuu?
Työpaja: Toiminnallistaminen
miten ja missä brändi kohdataan?
Mitä saat?
Brändistrategian ja myyntiviestit – asiat, jotka haluamme asiakkaiden tuntevan, tietävän ja tekevän.
- Erottuvan ja relevantin kilpailuedun ja asiakaslupauksen – kiteytyksen siitä, mitä asiakas meiltä saa.
- Inspiroivan ja mieleen jäävän hissipuheen – tunteisiin vetoavan tarinan, johon asiakkaasi samastuvat.
- Brändiä tukevan visuaalisen ilmeen ja äänensävyn – rakentamaan haluttua laatu- ja kokomielikuvaa.
- Keinot profiloitua oman toimialasi ajatusjohtajaksi – ja viestiä tärkeistä arvoista ja toimintaperiaatteista.
- Tukea liiketoiminnan toteutukseen – yrityksen strategian ja olemassaolon tarkoituksen viestimiseen.
- Suunnitelman brändin toiminnallistamiseksi – sisäisesti kaikille osastoille ja ulkoisesti kaikille sidosryhmille.
S, M vai L? Valitse sinulle sopiva paketti
- Osallistava brändi-workshop
- Brändin myyntiviestien suunnittelu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
- Graafinen ohjeisto
Alk. 6970 € (Alv. 0 %)
- Valittujen asiakassegmenttien syvähaastattelut
- Henkilöstöä osallista brändi-sprint (1 kpl)
- Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
- Brändikäsikirja
Alk. 16 906 € (Alv. 0 %)
- Valittujen asiakassegmenttien ja henkilöstön syvähaastattelut
- Markkina- ja kilpailija-analyysit
- Henkilöstöä osallistavat brändi-sprintit (3 kpl)
- Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu ja arvolupauksen muotoilu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu ja brändikuvat
- Brändikäsikirja
Alk. 23 656 € (Alv. 0 %)
Hups! Emme löytäneet lomakettasi.