Houkuttelevasta työnantajabrändistä kilpailuetu
Työnantajakuva on tärkeä osa brändiäsi
Moni tutkimus osoittaa, että brändisi uskottavimmat sanansaattajat, asiakkaidesi lisäksi, ovat yrityksesi työntekijät. Valovoimainen työnantajabrändi on paljon enemmän, kuin rekrytoinnin työkalu. Se on laadun, luotettavuuden ja terveen liiketoiminnan merkki niin asiakkaille, kumppaneille kuin sijoittajille – ja siksi olennainen osa brändiäsi. Me autamme rakentamaan työnantajabrändejä, jotka edistävät yrityksesi tunnettuutta, houkuttavuutta ja haluttavuutta. Eli liiketoimintaasi.
Työnantajabrändin rakentaminen on strategiatyötä
Työnantajabrändin rakentaminen lähtee aina liikkeelle yrityksen liiketoimintastrategiasta ja siihen peilaavista henkilöstötarpeista. Jotta työnantajabrändi olisi mahdollisimman kokonaisvaltainen, osallistetaan työhön niin yrityksen avainhenkilöitä kuin työntekijöitä. Näin saadaan kattava kuvan yrityksestä työnantajana niin liiketoiminnan kuin kulttuurin näkökulmasta. Työssä hyödynnämme ketteriä ja tehokkaita tutkimus- ja työpajamenetelmiä, sekä erilaisia palvelumuotoilun työkaluja. Lopputuloksena saat kaikki elementit työnantajabrändisi totetuttamista varten ja käytännönläheisen ehdotuksen toteutustoimenpiteistä.
Näin työnantajabrändityö etenee
Yhteinen kick-off
Strategiset tavoitteet, työnjako, toimintamallit, aikataulut, resurssit
Työpaja: markkina
Toimiala, kilpailijat, nykyinen työnantajakuva, hakijapersoonat ja -polut
Haastattelut & tutkimukset
Johto & työntekijät; strategia, arvot, tarkoitus, kulttuuri, johtaminen
Työpaja: narratiivi
Ominaisuudet, edut, ydinviestit, erottautumistekijät, vahvuustekijät, imago
Työnantaja-brändistrategia
Markkina – toimiala, kilpailijat, nykyinen työnantajakuva, hakijapersoonat ja -polut
Ilme, sävy ja formaatit
Miltä työnantajabrändi näyttää, kuulostaa ja tuntuu?
Työpaja: toiminnallistaminen
Missä, millaisissa formaateissa ja miten brändi kohdataan?
Työnantajabrändityön työkalut: Innostaminen, Osallistaminen, Fasilitointi, Palvelumuotoilu ja Ennakointi
Milloin työnantajabrändi kannattaa toteuttaa?
Moni tutkimus osoittaa, että brändisi uskottavimmat sanansaattajat, asiakkaidesi lisäksi, ovat yrityksesi työntekijät. Valovoimainen työnantajabrändi on paljon enemmän, kuin rekrytoinnin työkalu. Se on laadun, luotettavuuden ja terveen liiketoiminnan merkki niin asiakkaille, kumppaneille kuin sijoittajille – ja siksi olennainen osa brändiäsi. Me autamme rakentamaan työnantajabrändejä, jotka edistävät yrityksesi tunnettuutta, houkuttavuutta ja haluttavuutta. Eli liiketoimintaasi.
S, M vai L? Valitse sinulle sopiva paketti
- Osallistava brändi-workshop
- Brändin myyntiviestien suunnittelu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
- Graafinen ohjeisto
Alk. 6970 € (Alv. 0 %)
- Valittujen asiakassegmenttien syvähaastattelut
- Henkilöstöä osallista brändi-sprint (1 kpl)
- Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
- Brändikäsikirja
Alk. 16 906 € (Alv. 0 %)
- Valittujen asiakassegmenttien ja henkilöstön syvähaastattelut
- Markkina- ja kilpailija-analyysit
- Henkilöstöä osallistavat brändi-sprintit (3 kpl)
- Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu ja arvolupauksen muotoilu
- Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu ja brändikuvat
- Brändikäsikirja
Alk. 16 906 € (Alv. 0 %)
Hups! Emme löytäneet lomakettasi.