Työnantajabrändi

Houkuttelevasta työnantajabrändistä kilpailuetu

Työnantajakuva on tärkeä osa brändiäsi

 

Moni tutkimus osoittaa, että brändisi uskottavimmat sanansaattajat, asiakkaidesi lisäksi, ovat yrityksesi työntekijät. Valovoimainen työnantajabrändi on paljon enemmän, kuin rekrytoinnin työkalu. Se on laadun, luotettavuuden ja terveen liiketoiminnan merkki niin asiakkaille, kumppaneille kuin sijoittajille – ja siksi olennainen osa brändiäsi. Me autamme rakentamaan työnantajabrändejä, jotka edistävät yrityksesi tunnettuutta, houkuttavuutta ja haluttavuutta. Eli liiketoimintaasi.

Työnantajabrändin rakentaminen on strategiatyötä

Työnantajabrändin rakentaminen lähtee aina liikkeelle yrityksen liiketoimintastrategiasta ja siihen peilaavista henkilöstötarpeista. Jotta työnantajabrändi olisi mahdollisimman kokonaisvaltainen, osallistetaan työhön niin yrityksen avainhenkilöitä kuin työntekijöitä. Näin saadaan kattava kuvan yrityksestä työnantajana niin liiketoiminnan kuin kulttuurin näkökulmasta. Työssä hyödynnämme ketteriä ja tehokkaita tutkimus- ja työpajamenetelmiä, sekä erilaisia palvelumuotoilun työkaluja. Lopputuloksena saat kaikki elementit työnantajabrändisi totetuttamista varten ja käytännönläheisen ehdotuksen toteutustoimenpiteistä.

Näin työnantajabrändityö etenee

Yhteinen kick-off

Strategiset tavoitteet, työnjako, toimintamallit, aikataulut, resurssit

Työpaja: markkina

Toimiala, kilpailijat, nykyinen työnantajakuva, hakijapersoonat ja -polut

Haastattelut & tutkimukset

Johto & työntekijät; strategia, arvot, tarkoitus, kulttuuri, johtaminen

Työpaja: narratiivi

Ominaisuudet, edut, ydinviestit, erottautumistekijät, vahvuustekijät, imago

Työnantaja-brändistrategia

Markkina – toimiala, kilpailijat, nykyinen työnantajakuva, hakijapersoonat ja -polut

Ilme, sävy ja formaatit

Miltä työnantajabrändi näyttää, kuulostaa ja tuntuu?

Työpaja: toiminnallistaminen

Missä, millaisissa formaateissa ja miten brändi kohdataan?

Työnantajabrändityön työkalut: Innostaminen, Osallistaminen, Fasilitointi, Palvelumuotoilu ja Ennakointi

Milloin työnantajabrändi kannattaa toteuttaa?

Moni tutkimus osoittaa, että brändisi uskottavimmat sanansaattajat, asiakkaidesi lisäksi, ovat yrityksesi työntekijät. Valovoimainen työnantajabrändi on paljon enemmän, kuin rekrytoinnin työkalu. Se on laadun, luotettavuuden ja terveen liiketoiminnan merkki niin asiakkaille, kumppaneille kuin sijoittajille – ja siksi olennainen osa brändiäsi. Me autamme rakentamaan työnantajabrändejä, jotka edistävät yrityksesi tunnettuutta, houkuttavuutta ja haluttavuutta. Eli liiketoimintaasi.

S, M vai L? Valitse sinulle sopiva paketti

S-koko
  • Osallistava brändi-workshop
  • Brändin myyntiviestien suunnittelu
  • Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
  • Graafinen ohjeisto
    Alk. 6970 € (Alv. 0 %)
M-koko
  • Valittujen asiakassegmenttien syvähaastattelut
  • Henkilöstöä osallista brändi-sprint 
(1 kpl)
  • Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu
  • Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
  • Brändikäsikirja
    Alk. 16 906 € (Alv. 0 %)
L-koko
  • Valittujen asiakassegmenttien ja henkilöstön syvähaastattelut
  • Markkina- ja kilpailija-analyysit
  • Henkilöstöä osallistavat brändi-sprintit (3 kpl)
  • Brändistrategian ja myyntiviestien suunnittelu ja arvolupauksen muotoilu
  • Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu ja brändikuvat
  • Brändikäsikirja
    Alk. 16 906 € (Alv. 0 %)

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.

Blogi

Kuinka rakennat erottuvan ja houkuttelevan työnantajabrändin?

Lue lisää